Проекти КДЮТ "Орлятко"

Download
Телемайстерні проект.pdf
Adobe Acrobat Document 139.7 KB

Проект "Рідну землю де живеш, Україною зовеш"

 

Актуальність проекту. Державна політика в галузі виховання дітей та молоді  визначає стратегічні завдання:  виховання в особистості любові до Батьківщини, усвідомлення нею свого громадянського обов’язку на основі національних і загальнолюдських духовних цінностей, утвердження якостей громадянина-патріота України як світоглядного чинника. Для реалізації цих завдань необхідно створення оптимальних умов для саморозвитку та самореалізації особистості. Відповідно необхідним є пошук нових моделей виховного процесу, який би сприяв становленню особистості фізично і морально здорової, здатної протистояти впливам асоціального середовища.

Мета проекту: відроджувати в підростаючого покоління гордість за свою державу, прищеплювати повагу  до давніх українських звичаїв, обрядів; залучати вихованців до оволодіння кращими надбаннями української культури і мистецтва.

 

Тип проекту: творчо-пошуковий.

Вид проекту: груповий.

Завдання проекту:

·         ознайомлення з історією національної культури;

·         оволодіння практичними навичками з різних видів мистецтва, поширених на Україні;

·         сприяти  активній участі у вивченні відповідного матеріалу;

·         виховувати любов до українського народного мистецтва, інтерес і повагу до народних традицій, шанобливе ставлення до родини;

·         розширювати, поглиблювати та закріплювати знання, отримані на заняттях гуртків, в позаурочний час.

 

Організатор і керівник проекту: керівник гуртка «Умілі руки» Ганцева Ірина Вікторівна Шосткинського міського клубу дитячої та юнацької творчості «Орлятко».

Учасники проекту: вихованці гуртків, їх батьки, педагогічний колектив Шосткинського міського клубу дитячої та юнацької творчості «Орлятко»

Термін реалізації: 5 років (2012-2016 р. р.)

 

Етапи реалізації проекту:

І. Підготовчий. Ознайомлення з темою, метою і завданнями проекту.

 

ІІ. Організаційний:

·         вивчення інформаційних джерел;

·         планування роботи над проектом;

·         поділ дітей на творчі групи;

·         розподіл завдання між групами.

 

ІІІ. Практичний:

·         проведення лекцій, бесід на теми: «Україно! Це твої символи», «Історична постать Івана Мазепи», «Історії української національної символіки України», «Народнопоетичні символи України», «Стежками незалежності нашої держави» та ін.

·         проведення занять по гурткам національного спрямування;

·         проведення загально клубних і гурткових виховних заходів: «Дівочі посиденьки», «З писанки почався світ», «Природа наша мати, треба її оберігати», «Моя родина  - це вся Україна», «А я просто Українка», «Різдвяні привітання», «Сторінками українського народу» тощо;

·         проведення міських та загально клубних виставок декоративно-ужиткового напряму;

·         проведення фотовиставок;

·         проведення творчо-пошукової роботи: «Вишивка Сумщини», «Народні ігри та забави», «Види великодніх яєць», «Історія народної вишивки на Україні» тощо.

 

ІV. Узагальнюючо-підсумковий:

·         обробити, систематизувати зібрані матеріали;

·         організація загально клубної виставки творчих робіт;

·         презентація проведеного проекту;

·         підбиття підсумків роботи учасників щодо реалізації проекту;

·         висвітлення результатів роботи над проектом в засобах масової інформації.

 

Кінцевий результат:

·         оформлення сценаріїв виховних заходів, бесід, лекцій, вікторин;

·         оформлення рефератів «Історія народної вишивки на Україні», «Народнопоетичні символи України», «Види великодніх яєць»;

·         оформлення науково-практичної роботи «Вишивка Сумщини»;

·         постанова мініатюри на сучасний лад за мотивами М. Котляревського «Наталка-Полтавка»;

·         організація виставок творчих робіт декоративного напряму;

·         організація фотовиставки «Мій рідний край»;

·         організація екскурсій по кімнаті-музей «Світлиці» в закладі.

 

Очікувані результати:

-          набуття учнями навичок пошукової роботи;

-          удосконалення уміння орієнтуватися в інформаційних джерелах;

-          формування навичок працювати в колективі;

-          розвиток пізнавальних інтересів у вихованців;

-          розвиток творчих здібностей;

-          створення педагогами умов для культурного дозвілля дітей та підлітків, для спілкування з однолітками у різних формах виховної діяльності;

-          формування національної свідомості учнів з усвідомленою патріотичною позицією;

-          створення спільної діяльності педагогів і учнів з розвитку сукупних моральних почуттів і рис поведінки (любов до Батьківщини, відданість їй, активна праця на благо вітчизни, примноження звичаїв рідної країни, прагнення до зміцнення честі та гідності своєї держави, прив’язаність і любов до рідного краю, готовність захищати Батьківщину;

-          формування шанобливого ставлення до родинних цінностей;

-          удосконалення знання рідної мови, природи рідного краю, народних традицій, ремесел під час занять.

 


Проект "Подаруй людині тепло"

 

 

Мета проекту:

Формувати у вихованців через театральну діяльність почуття доброзичливості, співпереживання,

вихованості, чесності та духовності.

Розвивати емоційну виразність, комунікабельність, творчу уяву і активність.

Виховувати у дітей любов, повагу та турботливість до людей з різних соціальних слоїв населення.

Тип проекту: творчий.

Вид проекту: груповий.

Завдання проекту:

Залучення вихованців до активного творчого процесу.

Навчати дітей оцінювати різні життєві ситуації.

Формувати загальнолюдські цінності та духовність підростаючого покоління.

Ознайомлення вихованців з особливостями людей з різних вікових і соціальних категорій.

Сприяти визначенню дітьми власних духовних цінностей.

Організатор і керівник проекту: керівник літературно-драматичного гуртка Шосткинського міського клубу дитячої та юнацької творчості «Орлятко» Ворошило О.Ю.

Учасники проекту: вихованці літературно-драматичного гуртка Шосткинського міського клубу дитячої та юнацької творчості «Орлятко»

Термін реалізації проекту: три місяці (листопад, грудень, січень).

 

Етапи реалізації проекту.

1.     Підготовчий

        -  Ознайомлення дітей з темою, метою і завданнями проекту.

2.     Організаційний:

        -  Визначення джерел проекту (казка, ігрова програма чи сценки).

        -  Планування роботи над проектом.

        -  Розподіл завдань між учасниками проекту.

        -  Встановлення критерію оцінки результату.

        -  Визначення плану творчого процесу.

        -  Визначення напряму діяльності (де виступати).

3.     Діяльний:

       -  Підготовчі вправи для дикції.

       -  Підготовчі вправи з акторської майстерності.

       -  Вибір та читання казки.

       -  Розподіл ролей.

       - Слухання музики до казки.

       -  Виготовлення нескладних казкових атрибутів.

       -  Репетиції казки.

       -  «Театральна майстерня» – примірка та оздоблення костюмів.

       - Виготовлення подарунків дітям-інвалідам.

4.     Узагальнюючий-підсумковий

        - В гостях з виставою.

        - Збір подарунків для дітей-інвалідів.

5.     Поза заняттями:

        - Спілкування, співпраця з батьками по виготовленню рольових костюмів.

        -  Співпраця з батьками по виготовленню подарунків (домашня робота дітей).

        -  Обговорення з батьками про виготовлення декорацій до вистави.

        -  Вивчення танцювальних рухів до вистави під музику.

Кінцевий результат:

       1)    Колекція саморобних подарунків для дітей-інвалідів та дітей з дитячого санаторію.

       2)    Показ казки для дітей-інвалідів з реабілітаційного центру.

       3)    Показ казки в дитячому протитуберкульозному санаторію.

       4)    Показ казки для дітей школи-інтернату.

       5)    Виступ у територіальному центрі соціального обслуговування.

Очікувані результати:

       1)    Набуття учнями навичок творчої діяльності.

       2)    Формування комунікативних навичок, емоційної виразності мови та акторської майстерності.

       3)    Розвиток творчих здібностей.

       4)    Зростання інтересу та піклування до дітей-інвалідів та людей похилого віку.

       5)    Даруємо тепло різним категоріям людей через творчу діяльність та самостійну роботу над        подарунками.

       6)    Створення постійно діючого репертуару для виступів.

       7)    Залучення батьків до організаційного процесу.

 

25.11.2015 р.


Проект "Здоровий спосіб життя – твій вибір"


Актуальність проекту: 

Добре відомо, що зміни в економічному та соціальному середовищі, зумовлені технічним процесом у даний час, справили надзвичайно серйозний вплив на здоров’я населення в усьому світі. Дійсно, стало істотне погіршення багатьох показників стану здоров’я і дітей (впродовж 10-15 років відбулося підвищення рівня захворюваності й поширення хвороб серед дітей майже за всіма класами хвороб). Тому сьогодні стан здоров’я є глобальною проблемою всього людства і молоді зокрема.

Здоров’я дитини – це здоров’я нації,тому формування навичок здорового способу життя необхідно розпочинати з раннього віку. Важливим чинником зміцнення дитячого організму є раціональне харчування, особиста гігієна, активний відпочинок. Умови позашкільного закладу дозволяють використовувати різноманітні форми навчально–творчої  діяльності, серед яких є заняття на свіжому повітрі, спортивні змагання, походи, екскурсії тощо.

Обираючи тему проекту, хочеться, щоб діти дізналися, що рівень здоров’я кожної людини залежить від рівня її загальної культури. І тому запрошуємо прийняти участь у проекті, щоб більше дізнатися про деяк чинники здорового способу життя.

Мета проекту: формувати у вихованців свідоме ставлення до здоров’я; закріпити знання з теми особистої гігієни; визначити її вплив на здоров’я людини; показати важливість активного відпочинку; розвивати творчу активність, аналітичне мислення; виховувати бажання дбати про власне здоров’я.

Тип проекту: пошуково-творчий.

Вид проекту: груповий.

Завдання проекту:

·        ознайомитися та проаналізувати, які чинники впливають на здоров’я людини.

·        з’ясувати якими засобами особистої гігієни користуються люди у повсякденному життя.

·        зібрати прислів’я, приказки, загадки про здоров'я.

·        визначити значення активного відпочинку для здоров'я учнів.

·        залучитися до активного відпочинку роблячи свій вільний час більш цікавим.

Організатор і керівник проекту: керівник гуртка «Іграшка» Шосткинського міського клубу дитячої та юнацької творчості «Орлятко» Карабута Тетяна Михайлівна.

Учасники проекту: вихованці гуртка «Іграшка» Шосткинського міського клубу дитячої та юнацької творчості «Орлятко».

Термін реалізації: 4 місяці (лютий-травень)

Етапи реалізації проекту:

1.     Підготовчий:  ознайомлення з темою, метою і завданнями проекту.

2.     Організаційний: 

·        визначення інформаційних джерел;

·        планування роботи над проектом;

·        поділ дітей на творчі групи;

·        розподіл завдання між групами та окремими учасниками;

·        встановлення критерій оцінки результатів.

3.     Діяльний:

·        збір і обробка матеріалу про основні засади здорового способу життя;

·        оформлення зібраного матеріалу за такими напрямками:

-       малюнки учнів до теми проекту;

-       загадки про засоби особистої гігієни, прислів’я та приказки про здоров'я;

-       колекція «Засоби особистої гігієни»;

-       фотоколаж «Мій активний відпочинок».

4.     Узагальнюючо-підсумковий:

·        аналіз і обробка зібраного матеріалу про деякі чинники здорового способу життя;

·        проведення презентацій проекту;

·        оцінка результатів діяльності над проектом.

Кінцевий продукт:

1)    організація виставки малюнків «Здоровий спосіб життя – твій вибір»;

2)    фотоколаж «Мій активний відпочинок»;

3)    реферат «Чинники, які впливають на моє здоров'я»;

4)    колекція засобів особистої гігієни.

Очікувані результати:

1)    набуття учнями навичок дослідницької роботи;

2)    удосконалення вміння орієнтуватися в інформаційних джерелах;

3)    формування навичок працювати в колективі;

4)    розвиток пізнавальних інтересів у вихованців;

5)    розвиток умінь і навичок про збереження власного здоров'я;

6)    розвиток творчих здібностей. 


Проект "Збираймо друзів"


Мета проекту.  Формувати у вихованців прагнення  до згуртування дитячого колективу,  розкрити значення дружби в житті кожної людини;  розви­вати уміння дітей спілкуватися й підтримувати товариські стосунки,  почуття колективізму, терплячість, посидючість;  виховувати вміння орієнтуватися в інформаційному просторі, тактовне ставлення до людей, почуття товариськості, бажання бути справжнім другом.

Тип проекту пошуково-творчий

Вид проекту: груповий

Завдання проекту:

-         Створення у гуртку комфортних умов для творчої роботи вихованців;

-         Підвищення інтересу вихованців до дружніх взаємовідносин шляхом залучення їх  до роботи над проектом

-         Активізація проведення пошукової роботи з підбору прислів’їв та приказок про дружбу .

-         Ознайомлення вихованців з терміом – дискусія, вчити чіт­ко обґрунтовувати певну позицію з обговорюваної проблеми;

-         Розвиток уміння вихованців планувати свою діяльність;

-         Задоволення потреб вихованців у творчій самореалізації.

Організатор і керівник проекту: керівник гуртка «Аеробіка»

Шосткинського міського клубу дитячої та юнацької творчості «Орлятко»

Алпанова Надія Михайлівна.

Учасники проекту: вихованці гуртка «Аеробіка» Шосткинського міського клубу дитячої та юнацької творчості «Орлятко».

Термін реалізації проекту: 4 місяці (листопад – лютий).

Етапи реалізації проекту:

Підготовчий : визначення теми і мети проекту, формулювання завдань проекту.

Організаційний:

-         Визначення інформаційних джерел;

-         Планування роботи над проектом;

-         Поділ дітей на творчі групи;

-         Розподіл завдання між групами та окремими учасниками;

-         Встановлення критеріїв оцінки результату.

Діяльний:

-         Збір і обробка матеріалу: прислівя і приказки про дружбу;

-         Підбір цікавих оповідань та розповідей про дружбу, перевірку міцності дружби;

-         Написання невеликого твору-роздуму про почуття дружби;

-         Оволодіння вміннями вступати в дискусію і відстоювати свою точку зору.

Узагальнюючо-підсумковий:

-         Аналіз і обробка зібраного матеріалу;

-         Створення збірки прислів’їв та приказок про дружбу;

-         Оцінка результатів діяльності над проектом.

  Кінцевий продукт:

-         Збірочка прислів’їв та приказок про дружбу;

-         Проведеня виховного заходу «Збираймо друзів».

Очікувані результати:

-         Набуття учнями навичок дослідницької роботи;

-         Удосконалення вміння орієнтуватися в інформаційних джерелах;

-         Формування навичок працювати в колективі;

-         Розвиток пізнавальних інтересів у вихованців;

-         Розвиток умінь і навичок  будування дружніх відносин з однолітками;

-         Розвиток творчих здібностей.       

                             


Проект "Родинне дерево"

  

Мета проекту: підвищувати роль родини в духовному, естетичному та національно-патріотичному вихованні підростаючого покоління; розвивати народну культуру, родинну творчість, вчити історію свого роду, збереження його традицій.

Тип проекту: творчо-пошуковий.

Вид проекту: індивідуальний.

Завдання проекту:

-         розширити знання гуртківців про сімейний родовід;

-         розвивати вміння стилізувати природні форми;

-         виготовити дерево життя сімї;

-         створити схему сімейного родоводу;

-         формувати творчі здібності та прагнення до творчої самореалізації, розвиток художньої уяви і творчої активності.

Організатор і керівник проекту: керівник гуртка «Витинанка» Радченко Ірина Олександрівна Шосткинського міського клубу дитячої та юнацької творчості «Орлятко».

Учасники проекту: вихованці гуртка «Витинанка» Шосткинського міського клубу дитячої та юнацької творчості «Орлятко».

Термін реалізації: 1 місяць.

Етапи реалізації проекту:

1.     Підготовчий: ознайомлення з темою, метою і завданнями проекту.

2.     Організаційний:

-         планування роботи над проектом;

-         встановлення критерій оцінки результату;

-         визначення потреби в матеріалах, інструментах, обладнанні.

3.     Діяльнісний:

-         збір інформації про життєвий шлях родини;

-         збирання фото сімейного родоводу;

-         удосконалення техніки виготовлення групи витинанок «Дерева»

4.     Узагальнюючо-підсумковий:

-         презентація нарисів про життєвий шлях родини кожного учасника та сімейних дерев-родоводів;

-         організація виставки витинанок групи «Дерева»

-         проведення презентації проекту;

-         оцінка результатів діяльності над проектом.

Кінцевий продукт:

·        нариси про життєвий шлях родин;

·        виставка витинанок групи «Дерево життя»;

·        виставка сімейних дерев родоводів;

Очікувані результати:

-         набуття вихованцями навичок дослідницької роботи;

-         удосконалення уміння орієнтуватися в інформаційних джерелах;

-         розвиток пізнавальних інтересів у вихованців;

-         формування дбайливого ставлення до сімейних традицій;

-         розвиток вмінь і навичок створювати родинне дерево;

-         формування творчих здібностей та прагнення до творчої самореалізації, розвиток художньої уяви     і творчої активності.

Comments: 0